Tuesday, December 6, 2011

My Love Story PART 3 (True Story)

sambungn part 2...hehe...ade yg trtnggl...mse kat rmh die 2..leh plak msj..nk soh salam mama n abah pown hbs berpeluh satu badan die..isy3..aku pown malu jgk...2 yg aku angkut mama n abah aku sekali g rmh die..nk g sorng2 x brani la...segan...huhu...kak die ckp cbe ana msuk blik die tgok ade ape..aku pown msuk la..pnuh dgn pic aku kat meja mekap die..hehe..tp aku x jmpe ayh die pown..ayh die keje...ntah cmne la ayh die..mne thu garang ke?...huhu..kini aku dok rmh tanam anggur la smentra nk tnggu result SPM...ade la keje kjap..msalah mlnda hbngn kami lg...hmm...sbnar nye kami hnye kwn...xlbh dri 2..wlupown dh ptus kami msh brhubung...super saver mcm biase...hbs krdt aku...krdt die plk...prnh 1 mlm 2...die leh amek hp ayh die call aku...lme la jgk..aku ckp la ayh xmrh ke nie...die ckp ala ayh x mrh klu tgok kat bil no mnantu die..hahaha...mcm2 kn...kdg2 aku pown de jgk amek hp abh call die..huhu...tiap2 mlm gayut je..mase bhagia la..12/3/2009...result spm kuar...xsbr nk jmpe stelah 3 bln x jmpe...mule2 rse kekok la jgk..die ajak blik rmh die..tp aku xnk segan..nnt ape org ckp...aku bkn ade ikatan pape pown ngn die..xmanis la..result??...hahaha...boleh la...dlm kul 11pg mak die dh call tnye result...aku x amek lg...mama aku pown xcall lg...hehe...lpas amek result...jln skitar perlis..lpak rmh tura...lpas pd 2..die dh mule brubah..ke arah positif..die prnh ckp hbngn kami bkn skadar kwn atau couple..tp sdh lbh dri 2..hmm...die sntiase bg sokongn kat aku spye aku mmpu  mncapai cita2 aku...kami serahkn segala nya pada jodoh...aku sndr xthu ape prasaan nya trhadap aku...die selalu ckp die xbrani nk syg aku..die thu 1 ary nnt aku akn tnggalkn die..npe die x cye pd cnta aku?..hmm..perjanjian kami...aku n die leh couple ngn sape pown yg kami nk...tapi skadar couple...dlm hati nk hanya kami brdua..itu lah kata nya...die ckp skrg nie kat sume prmpn die jnji...yg nk plih jd is3 sorang je...org plik dgn hbgan kami...cmne 2 erk?hehe...kami wat cm2 spye hbngan kami kekal...cnta jarak jauh...org akn ckp aku bodoh sbb snggup di madukn..x ksh la ape org nk kate..aku brpgg pd prinsip aku..klu cnta sdh di hati..tiap dugaan bagaikan mmpi...cnta leh bt kte jd buta..huhu...die x prnh ckp ksar ngn aku...itu yg bt aku lbh syg kat die...hehe...hbngan kami msh sprt biase...jrg la nk gduh..sbb aku xske gduh2 nie...tp klu skali gduh mmg truk la..hehe..biase la kn...aku dh msuk poli..awal2 msuk die kjutkn aku g klaz..bhagia sgt..die rsau sgt tkut aku nie brubah hati pd llki len..hmm..jgn rsau la..aku bkn cm2..aku jnis yg setia pd cnta..sdar x sdar hmpr 9 bulan xjmpe...rndu 2 jgn ckp la..tp ape leh bt cnta jarak jauh nie kn...cuti skool bln 12..aku blik kg...kat baling...g rmh mak su kat sp...kebetulan mak n ayh die bru blik haji..so 25/12/2009 aku g rmh die utk kali kedue..kali nie dpt jmpe ayh die..huhu...mmg malu sgt2..huhu...mama,abah,ayh n mak die borak kat first hall...aku n die borak kat second hall..hehe...ade ke ptut die soh aku mnum air zam zam bnyk2 bg trg aty..haha...sbr je la..pas2 aku pown g holiday ngn fmily aku kat langkawi...lpas blik lngkawi...die ajak kuar...kteorg g centre square,sp...huhu...3 jam aku tnggu die...die slalu lmbt tiap kali nk kuar dating...mmg bnyk aku sbr..huhu..ape leh bt...kteorg g karaoke..pas2 kn..nk di jdikn citer...lawak pown ade...geram pown ade..leh plak trsrempak ex die..ex die 2 mmg dok kejar die lg wlupown die xnk kat prmpn 2..dh trsrempak 2..kteorg jln laju2 smpai kat tmpt video game..xtaw dh nk lari mne last2 kteorg tnggu ex die 2 dtg kat kteorg...die knalkn aku sbg kakak die...hahaha...die tkt prmpn 2 serang aku...ingt aku tkut ke..huhu...aku lg bsar la..hahahaha...pas2 trus die bwk aku g basement..tmpt parking kreta...die bg aku kunci kreta..soh tnggu dlm kreta..die naik jmpe prmpn 2 sbb ade msalah yg prlu diselesaikn..huhu...aku pnye la hot...pas2 kak wanie n pkwe die smpai...aku mmg dh nk nagis la mse 2...dlm kreta aku just diam je...blik dr jmpe 2 die mnx maaf coz stiap kli kteorg kuar msti mcm2 jd..hmm...aku ckp la kte kuar kat kl je la..xde spe nk kcau n xde yg knal die..hmm..npe la die xprnh serik...alsan nk enjoy..ok..aku bg die enjoy..kdg2 aku pnt dgn sume nie...nmun aku ttp sbr...x prlu la aku nk citer kat sni...lbh bk aku citer tntg yg indah2 je..aku anggp sume nie dugaan..aku dh blik kl..hbngan kami ok je..msh sprt biase..msj tiap2 ary tu wajib...hehe..nnt kn smbungan part 4 plak k...andai bisa ku ulangi waktu dulu..ku rela waktu berhenti berdetik..hnya krn utk brsmamu..mnkmati saat2 bahagia kau dan aku...

No comments:

Post a Comment